petak, 6. travnja 2012.

Sunny Denim

Iako je današnji dan veoma kišovit i tmuran, jučerašnji (barem prva polovica) i srijeda su bili poprilično ugodni i sunčani. Srijeda je bila veoma iscrpan, ali prekrasan dan. Dobila sam omanju ulogu stilista, što mi je uvijek omiljena zadaća, te se punom parom bacila na posao. Nije bilo lako ,jer je u pitanju svečana prigoda (opširnije o njoj u jednom od slijedećih postova), ali rezultat je, na koncu, ipak bio i više nego odličan! Kada znam da me čeka cijelodnevno lutanje i trčanje po trgovačkim centrima, obavezno odaberem udobnu odjeću koja me neće sputavati u naumima.
I to je uglavnom to, osim haranja dućanima, dio vremena sam provela s prijateljima i Kovačićevom "Registraturom" pa se usudim reći da je dan bio zbilja izvrstan!
Kako ste vi proveli dan? Voljela bih čuti vaše mišljenje, kritike ili pohvale ,oboje je dobrodošlo! :-)


                           
                                                                 















                        kao što rekoh u prvom postu, volim kada slika ima umjetnički štih pa sam kombinirala malo umjetničkih slika sa slikama stylinga. Hope you like it!


                                            Košulja:  Replay
                                            Remeni: H&M
                                            Grilonke: H&M
                                            Čizme: Tamaris
                                            Naočale: vintage
                                         
                                                         xo, Tasha

                                                                 

Nema komentara:

Objavi komentar